Att ärva kläder av en lillebror

Jag var lite i chock när jag ärvde mitt första plagg från Jocke, liksom han är min LILLEbror, han ska vara mindre än mig, jag ska se ner på honom. Inte tvärt om!!
Det har gått över nu.
Har jättestor lust att prova igenom hans garderob! Betyder det att jag är knäpp, eller att jag blivit lite för van med Jennys kläder att de nästan känns som mina egna och att jag behöver prova nått nytt? Kanske dags för en shoppingrunda måntro?
Men samtidigt, Jockes kläder känns jättelockande! Fatta mysigt, lite baggey jeans, stora tröjor! Man måste ju utnyttja det faktum att han faktiskt växt om mig, snart drunknar jag i hans kläder, men nu, nu är det perfekt! Lite som att ha tillgång till pojkvännsgarderoben utan att faktiskt behöva stå ut med allt pojkvännstrassel.
Mwohahah... han kommer inte hem förns om nån timme... (ni säger inget va)


Kommentarer
Postat av: Y

bra där själv lånar jag hans skor, dessa kan du ju inte ha =p

2010-01-19 @ 15:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0