Spontan kärleksförklaring

Alla dagar har sina ups and downs. Idag tror jag jag vaknade på fel sida och "don't wish, don't start, wishing only wounds the heart" ett citat från I'm not that girl från Wicked the Musical ringde i huvudet hela förmiddagen. Har inte en anledning i världen att vara ledsen, men jag var det.
Sen kom lunchen och vet ni vad. Lunchen var underbar. Plötsligt va jag omringad av de bästa och jag tänkte inte en sekund på det där lite deppiga i mig. Jag är så otroligt glad att jag har er. Vilket i sin tur har lett till att jag gått omkring och funderat på otrohet hela eftermiddagen (japp, det var vårt spännande samtalsämne), det är nästan så att jag har lust att skiva ett blogginlägg bara om detta ämne. Hm.. Men det här skulle handla om mina fina vänner och om hur jag inte skulle fungera utan er, så jag släpper det nu.
Visst, vi har vårt svagheter och egenheter men ni är bäst.







Alla bilder är minst två år gamla så no worries, preskriptionstiden har gått ut :)

Kommentarer
Postat av: C

åhh <3

2010-01-09 @ 09:16:40
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0