DUM DUM DUM



helvete. skit. fan fan fan.
sen längesen har jag gått och räknat ner till det underbara underbara underbara datumet 28e februari
det är kent konsert då.
fick en resa till drömmarnas drömmarnsa drömmarnas paris i julklapp.
vi åker första söndagen på sportlovet.

kollade i min kalender idag.
det är nått som inte stämmer.
28e feb kan inte kan inte kan inte vara första söndagen på sportlovet.
det funkar inte, okej???

BUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHH.
jag hatar hatar hatar att jag drömmer om båda två och ursh för äkliga ilandsproblem

Kommentarer
Postat av: C

jag kan ta din parisbiljett?

2010-01-10 @ 20:29:55
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: Skorpan den Ruskyge

och jag kan ta din kentbiljett, så slipper du båda :P

2010-01-10 @ 21:12:27
Postat av: F

aww, med sånna vänner så löser sig ju allt!!

2010-01-10 @ 22:12:58
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0