Mmm... MARATON

Jag har aldrig vart en sån som följt serier. Förutom Lost tror jag aldrig jag orkat kolla på något regelbundet (ja, ja, gladiatorerna, sikta mot stjärnorna och robinsson men de är inga serier på det sättet) men nu när minusgraderna är fler än plusgraderna på sommaren så kändes det som en perfekt ide.
Vi gick vinterpromenad, gjorde eget mocka kaffe, pluggade (älskar att jag kan rita och plugga samtidigt. kärlek till projekt), höll igång en brasa, lagade middag, satte igång deras bastu vilket ledde till en ta hand om dig självkväll och det efter följdes av tio avsnitt One Tree Hill.
Må vara så att handlingen inte är den unikaste, men jag har även jag fallit kär i en serie. Ja menar, de är snygga, speciellt den man har medlidande med (och nej, bilden gör honom inte alls rättvisa!!), lite lagom oväntad handling och hela tiden får de ur sig en massa kloka råd.
Jag borde göra sånt här oftare. Stört mysigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0