de släppte precis två extrakonserter i stockholm


(allsång 05)
(stadion 06)




allsång 06

(grönan 06)



grönan 07

(från tango till taube)



arenan 08



grönan 08



allsång 08


foto sista bilden: cammo
grönan 09

känner mig lite halvnördig, men just idag känns det fint att vara en nörd.
jag har världens finaste pojkvän, den 29:e april är det dags igen.
Det var två år sedan sist.
Den 29:e står vi och hoppar i publiken på cirkus och skrålar med i "jag vet vilken dy hon varit i", "dom där jag kommer ifrån", "det här är min tid" och alla gamla klassiker.
:D :D :D :D!!!!!




Kommentarer
Postat av: Matilda

Aah, finns inget som slår känslan man har på konsert med nåt riktigt grymt band..! (Även om jag håller mig borta från Håkans spelningar;)

2011-01-13 @ 12:33:12
URL: http://ozzilda.blogg.se/
Postat av: Victor

Det här är stort, känner peppen älskling!

2011-01-13 @ 14:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0