konsten

1. konsten att njuta av en sista visbysväng




2. konsten att flyttstäda

av någon anledning går det alltid bättre att städa på natten.
men, idag har jag seriöst varit igång sen jag vaknade. Känns lite som något maniskt, går inte att sluta, fast att jag seriöst kommer slockna bara jag lägger mig ner. Insåg dock en positiv grej med nattstäderiet: FOLK HAR STÄLLT TILLBAKA ALLA MEDEL! Helt plötsligt liksom bara stod allting där på en rad - så jag var ju tvungen att fortsätta.
Det går långsamt dock.
Man hittar massa grejer också, till exempel packlistan Cammo skrev åt mig när hon hjälpte mig packa. Imponerad över att allt gick ner så smidigt då. Eller nåja, hade tryckt ner allt i husets tre största väskor plus lite småkassar. Nu har jag bara en jätte väska och påsar fran bungehallen, tills vidare. Och så var ju Camms med också. Världens bästa packare.

Kan ni tänka er, om en vecka är jag Sollentunabo igen?


Kommentarer
Postat av: Y

Glöm inte att ändra adress igen mm

2011-05-30 @ 12:08:42
Postat av: Camms

åhhhh, vi träffas innan jag åker till skogen va?!

2011-05-30 @ 16:47:21
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0