Vem kan skiljas från vännen sin, utan att fälla tårar?









Hon har åkt. Det är en sån sak jag måste stanna upp och upprepa för mig själv ibland. Men ändå inte helt förstår. Men, när jag började sjunga på Vem kan segla lite spontant under lördagen insåg jag att jag också varit där, kramandes farväl och skiljsmässa på riktigt på vet inte hur länge tillsammans med tårarna.
Hon bor inte kvar i det gula huset på andra sidan skogen. Och om det känns lite tomt nu, när vi knappt ens hunnit träffas, hur tomt kommer det då inte kännas när jag flyttar tillbaka hem? Hon är fin min Cicci. Finare än finast, fast hon nog bara läst på den här bloggen när jag tvingat henne till det. Och jag har väl inget annat val än att börja lägga pengar på hög så jag kan ta mig till Australien jag med.


Kommentarer
Postat av: Y

Härliga bilder, så klart ni ses igen nån gång i framtiden!

2011-05-23 @ 00:32:44
Postat av: Ralf

Det är nästan så att jag börjar gråta ju... Måste vara all sentimentalitet som darrar i luften i Fårösund...

2011-05-23 @ 17:11:05
URL: http://ozzilda.blogg.se/
Postat av: Kes

buhu jag blir också sentimentaaaal! :/ Förstår precis hur du menar fast typ tvärt om..

2011-05-24 @ 22:14:34
URL: http://edsvikenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0