HOPPIGALOPP KLIPPERTIKLOPP



Om jag och Emelie hade lite för många internskämt innan vi åkte på läger tillsammans så har den delen mångdubblats de här dagarna. Helt sjukt. Har skrattat så jag dött, nästan. Det här kan ha varit det bästa helgläger jag varit på, i alla fall högt upp i toppen. Roliga männsikor, sjukt intresanta "lektioner" (det är inte rätt namn men ja vet inte va man ska kallat), härlig stämning, fint väder, massa sång, god mat (japp de lyckades med veggon) och så vidareee. Ni har missat något ni som inte va med.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh! Åhåhåhåh, fina bilder! Och jag bara jättelängtartillbaka just nu för det där lägret var helt otroligt oslagbart! Kärlekkärlekkärlek! <3

2010-04-09 @ 12:59:36
URL: http://ehmehloh.blogg.se/
Postat av: F

hihih, jag meeed. Jag vill dit och ta med bilder. På kalaha, på alla er, på micke när han försöker spela here I am to woreship, på johannes när han blev masserad, på ... helst av allt vill jag bara dit igen :D

2010-04-09 @ 21:44:15
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0