när lärarna i metodkursen inte kan presentera resultatet från tentan utan att räkna fel

 
jag ska nog kunna bli en stjärna inom miljövetenskap trots allt!!

där

 

 

"You know that place between sleep and awake, the place where you can still remember dreaming? That's where I'll always love you, Peter Pan. That's where I'll be waiting"

 

 
 
 

893. AT ONE POINT, ALL OF YOUR CLOSEST FRIENDS WERE STRANGERS. TALK TO STRANGERS.

 
gick in på gotwisdome.com, like back in the days
 

internationella kvinnodagen

 
i lördags var det internationella kvinnodagen, som ni säkert vet. hur en uppmärksammar det har jag funderat på sen dagen där någon gång i lågstadiet när den för första gången presenterades för oss och jag använde den (och min kvinnliga list) till att få pojkarna att hämta mer mjölk till mig på lunchen. 
helst skulle den ju inte behöva finnas, helst skulle det ju vara jämställt. men medan vi slåss för lika lön, lika makt och våldet ser ut som det gör 
så valde jag i år att gå med i demonstrationståg och umgås med götets bästa kvinnor.
det var en väldigt bra dag.
 
 
 
psst..! det är lina som har fotat!
 

traditioner

 
gör något oväntat, skriver tenta i träningskläder. Jag menar, da fuqk!? Här har jag ju gått och varit finklädd sen gymnasiestarten och nu ba, nope nej nix. Dock va jag stunning i mina tighta löparbyxor också så vad katten liksom.

RSS 2.0