Hårsvall










Why can't run a girl also mean win the race?

 
 

från en smartphone

så kom dagen jag skaffade mig en telefon med funktioner, jag ni vet. en kan som göra grejer! så här sitter jag nu helt uppslukad och försöker blippa till allt, de va väl på tiden! nu ska telefonsamtalen komma rätt och smsen komma fram också (kan jag ju hoppas på). TACK OCH HEJ LEVERPASTEJ.

dom säger att jag kommer kallas sommarfågel

 
något säger mig att jag kommer ha färjor på hjärnan i sommar, eventuellt kanske bli socialt handikappad och endast kunna prata om båtlivet. Just nu känns det så i alla fall. C är inte hemma och allt jag gör är att gå på utbildningar hela dagarna, och så träning och läsa flyga drake när jag kommer hem. Och allt är väl i och för sig väldigt trevligt, roligt och bra. Men lägenheten är lite för stor för att vara ensam i. 

RSS 2.0