jag tror jag hittat ett nytt motto att applicera på mig och min vår

 
Det som inte dödar härdar

Hvor mange Oslo-folk ville hjelpe den tynnkledde gutten som frøs?

 
 
 
 
 
Faith in humanity restored
 
 

om att bli stark

 
 
insåg precis att jag tränar ca 4 ggr oftare än jag skriver ett blogginlägg,
det du dåtidsfrida, hade du aldrig förutspått va?! I'm going to the gym!

i lördags

 
Jag fick en ros i fredags, fast jag sagt att jag ingen ville ha
den står på bordet där inne i köket, röd och fullt utslagen
och om dagen va en ursäkt att få umgås med dig
är väl dagen god nog ändå
 
vi lyckas däcka i sängen, långt innan vi hunnit säga godnatt
vaknar av lysande lägenhet
och då är det plötsligt en vanlig lördag istället
vi lägger oss närmre, somnar om

Mamma vad betyder "fuck" ?

 
överhört hos ung cancer. pärlar mot alla förbannade knölar

Oppressed majority

Om du har elva minuter över denna måndag
 

Artikeltips: "Män, ni gör mig till någon jag inte vill vara!"

 
hej men nej
 
 
 
 

RSS 2.0