I have a dream


För så sa Martion Luther King.




"And so even though we face the difficulties of today and tomorrow, I still have a dream."


För så sjunger ABBA.

 

"I have a dream, a fantasy
To help me through reality
And my destination makes it worth the while

Pushing through the darkness still another mile"

 

För så har jag skrivit på mitt pennfodral.

 

För jag har också en dröm, ingen Martin Luther King dröm, även om jag inte misstycker med honom så är det annat som rör sig i mitt huvud. Allt från att den fjärde juni få springa ut på skolgården i vit vacker klänning, till att komma in på skrivarskola, till att någon gång leva med ett jobb där jag gör något bra för världen (det bor en liten miss america i mig)... (till Gunnar Ardelius, åsnor, ja ni som vet vet).
Drömmar är viktiga. Sluta aldrig drömma. Fortsätt kämpa. (jisses, vilke inlägg man kan få ur sig när man borde skriva projektrapport).

I have a dream


Kommentarer
Postat av: Cissi

Frida, du är typ obeskrivligt vacker. Både på utsidan och insidan <3

2010-04-26 @ 21:13:41
URL: http://misguidedpapaya.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gunnar <3

Frida <3<3<3

2010-04-27 @ 19:02:21
URL: http://ehmehloh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0