Ont i halsen, huvudet, skavsår, trasiga stumpbyxor, kalla fötter för sent för te... Ovääärt. Tyck synd om mig. Eller kanske inte.

Bortsett från att jag känner för att dö (börjar bli sjuk) har jag haft bästa sista lovet nånsin dagen. Som Madde sa, "inte kan du väl spendera ditt livs sista lovdag med läxor!" Hon har så rätt!
Vaknade hemma hos Sofia, men hade andra planer för dagen. Vi kan kalla det "FantasticFiveFika" (all cred till Emelie för namnet).



Känner att jag måste förklara lite.
Fem tjejer som älskar att fika, kom för några dagar sen på att det finns en massa caféer där ute, som vi aldrig provat som bara väntar på att bli besökta och startade därför en fikaklubb med sitt första möte idag.

Vilka: Madde, Lovisa, Emelie och jag (och Cattis men hon kunde inte idag)
Mål: Il Caffè på kungsholmen
Betyg: 6,6

Ett väldigt mysigt cafe, med spel i fönstren och bra musik (som bara hördes i rum ett). Ganska litet utbud med de de hade var gott - bulle, foccacia, standard kaffe.



Komma vi tillbaka?
- Ja, om vi har vägarna förbi.

Åh vad jag är glad att jag har er!


Kommentarer
Postat av: C

åh, vad mysigt!

2010-04-12 @ 19:41:34
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0