Downtown Train - Tom Waits, Rod Stewart eller Moneybrother?




dom står och drömmer
och det gör jag med
det är det enda vi har gemensamt
dom vill ha allt som natten kan ge
men jag vill bara att du ser mig
och om du hör min bön
om jag hittar din frekvens





Will I see you tonight
on a downtown train
every night is just the same
you leave me lonely now




I know your window and I know it's late
I know your stairs and your doorway
I walk down your street and past your gate
I stand by the light at the four way
you watch them as they fall
they all have heart attacks
they stay at the carnival
but they'll never win you back



Ja jag kan i alla fall inte välja.


Kommentarer
Postat av: FN

Rod Stewart säger jag :D

2010-04-14 @ 08:35:36
URL: http://eddieshead.blogg.se/
Postat av: D

Instämmer fullständigt med FN :D

2010-04-14 @ 14:38:58
Postat av: F

Haha, skulle skriva något smart. Men kan fortfarande inte välja.

2010-04-14 @ 19:19:03
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0