Det är spännande att vara hemma


Öronvärken är faktiskt i stortsett över. Dyker upp lite nu och då när allt händer på en gång. Så jag ser till att ta det host lugnt. Idag har jag sovit mest hela dagen. Åkt lite tåg från väsby också och börjat på en packlista till Fårösund. Den är än så länge en och en halv sida lång och består av pryyylar. Ok, jag ska alltså bo i ett 20 m^2 stort rum och ska få till en horisontellgarderob så fort som möjligt? Eller hur var det?

Ska jag ta med klarrinetten eller inte?
Vilka böcker klarar jag mig inte utan?
Ska jag ha några foton?
Scrapbooking albumet?
Vilka kommer jag hinna träffa?

Det pirrar i magen men faktiskt har jag insett att jag är otroooligt taggad också!

Kommentarer
Postat av: C

klarinetten måste med för jag har en present till dig. Och jag kommer ´bli superledsen om du inte har tid att träffa mig <3

2010-08-17 @ 19:17:36
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: Broberg

Mig har du inte träffat sen INNAN P&L, så jag kan väl få rösta på mig själv? :)

2010-08-18 @ 00:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0