Framme




Jihaaa! Gamla KA3, Fårösund, Gotland. Det spelas Lars Winnerbäck och Melissa Horn ur högtalarna och jag sitter i mitt alldeles egna rum. Kan ni tänka er? Mami och papi är i och för sig fortfarande kvar och det pillas med datorer... som vanligt. Känns som nån sjuk semester bortsett från att det bara är jag som har packning. Det är ganska fint här inne. Vita väggar som stirrar på en, men när jag kommit fram till om jag får spika i väggen eller inte ska väl det ändras på nått sätt. Ihi.
Det har varit en lång dag och usch för att åka iväg från allt och hjälp för att vara ensam men ihi för äventyr. Tog inte med några blommor så har ställt håkanskivorna i förnstret. Och det är fint. Sjukt. Fint. Sjukt.
Åt middag på den omtalade pizzerian där en gotländsk tant stod för matlagningen. Spännande.
Nu sitter vi alla och dricker te. Men de andra tänker sig att de ska åka nu. Sjukast. Sitter vid pappas dator nu, så det tar nog ett tag innan jag har internet själv. Skolan drar inte igång fören på måndag. ÅH JAG ÄR KNÄPP MEN OJ SÅ KUL JAG KOMMER HA DET (?) :D
Tack Jenny för tavlan!! När jag blir ensam ska jag sitta och titta på den med te koppen i handen invirad i min filt. Åhå. Bo ensam! Ta hand om sollentuna åt mig.

Kommentarer
Postat av: H

U will like it. Gotland rocks!! :-)

2010-08-28 @ 23:16:20
Postat av: Cissi

Asså ååhh Frida jag är SÅÅÅÅ avundsjuk ju! Ha det bästast och glöm inte bort oss här hemma :( <3

2010-08-29 @ 11:41:01
URL: http://suburbiandreams.webblogg.se/
Postat av: Kes

Åååh, mer bilder!!! Nu är mamma och pappa hemma! Shit vad stort det ser ut! TVÅ fönster! NICE!!!!

2010-08-29 @ 12:44:52
URL: http://edsvikenf.blogg.se/
Postat av: M

Gotland är grymt nice!

Jag tror du kommer stortrivas! Bara så du vet tänker jag ta och hälsa på dig någon gång, jag vet inte när än bara ^^

2010-08-29 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0