Och glöm inte att konfaläger är det som får jorden att gå runt



två veckor på en gård ute i norrtäljes skärgård tillsammans med exakt 39 galna ungar, 10 ledare, en läger chef, en präst, lady gaga och elfred (och alla grannar).
två veckor på en gård med frukost 8.00, fruktstund, lunch 12.00, fika 15.15, middag 17.00 och kvällsfika när det passar (det är ok att ta en frukt när man vill om det behövs).
två veckor med knäppta händer och sång.
två veckor med en läcker kyckling, en stor tjock ponny men inget japan.
två veckor och oj vad det hostades och regnade och kramades och skrattades och kläddes ut och oj vad fint det kan bli bara man delar med sig lite av sig själv, bjuder lite på sig själv, vare sig det handlar om brandmän, solosång eller att bli sminkad fast men är kille.

oj vad två veckor kan gå fort ibland.
och oj vad jag kommer sakna de här två veckorna.

jag önskar jag fått mer tid till volleyboll och kramkalas...
















Aldrig mera åkerö.


Kommentarer
Postat av: C

...

2010-08-18 @ 22:36:50
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: Cissi

FRIDA LÄGG AAAAAAAAAAAAAAAVVVVVVVVVVVVVV DU KROSSAR MITT HJÄRTA!!!!!!!!!!!!!

2010-08-19 @ 10:37:21
URL: http://suburbiandreams.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jag är fett deppad.



men se ljust på framtiden! Sjukt spännande med nytt ställe. Det blir som en nystart, mycket enklare att fixa om i schemat. Vi blir grundare...

Cammo har iof redan varit där och är expert...

Och så såg jag de årliga ss2 bilderna på fb...

2010-08-19 @ 11:28:46
Postat av: F som i Frida

de var jag som skrev förra... surprise!

2010-08-19 @ 11:29:51
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0