god dag yxskaft


Hade tänkt skriva något fint uppdaterande, men är helt sluuuut. Fullkomligt redo att somna och får inte för mitt rum är kaoos och jag måste i alla fall diska annars kommer jag gråta när jag vaknar i morgon typ. Men antar att jag borde skryta med att jag gjort raggmunkar - för jag har alltid undrat hur de blir om man gör själv. Men de föll på min lathet för jag orkade inte riva potatisen till de minsta bitarna.... Men helt okej blev det ändå. Och för övrigt är allt finare än finast. Hade uppläsning för skolan imorse. Sen åkte Hanna, Sara, Matilda och jag in till visby och satte upp afischer till uppläsnningen på översättarcentrum på torsdag. Ih!
Mysig dag, men som sagt,  j a g  ä r  t r ö t t ! ! !

(jag hoppas ni antecknar det här)





Kommentarer
Postat av: Cammo

haha, friiida. Det blir ju godare om man river potatisarna!!! (och nu vet jag vad jag vill äta till middag:P)

2010-12-14 @ 10:24:21
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: Y

Bra jobbat! Lycka till med uppläsningen. See you soon

2010-12-14 @ 10:25:26
Postat av: F

hihi, tror det är godast med lingonsylt till också. Men både äppelmos och hallonsylt funkar ;) ;)

men man måste ju prova!

2010-12-14 @ 17:01:57
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0