Cammos nya projekt

Imorgon börjar mitt nya projekt. I det följande tio dagarna ska jag detoxa. Nu ska jag bli pigg, fri från sockerberoende och bli av med onödiga gifter som ansamlats i min kropp.  Här är vad som ska följas den närmsta tiden ifall någon annan också blir nyfiken och vill prova:


Drick mycket vatten, gärna med pressad citron, och gärna mellan måltiderna.
Drick örtte och grönt te istället för kaffe.
Ät tre måltider och några mellanmål.


Inget:
Vitt mjöl, socker, sötsaker, lightprodukter, kakor, bakverk, glass, hel-halvfabrikat, potatis, pasta
Undvik: alkohol, kaffe, rökning, mjölkprodukter, salt
Ät: frukt, grönsaker, böner, nötter, fisk, tofu, kyckling, havregryn, quinoa, bulgur, linfrön, sojaprodukter, honung, rapsolja, baljväxter

Börja dagen med ett glas vatten med pressad citron.




 


Kommentarer
Postat av: F

kyckling!!! uäk.



nej men, lycka till. Hur gör man med skolluncher? improviserar?

va du tvungen att detoxa under fridas jul? :P

2010-02-07 @ 22:39:53
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Lycka till! :D

2010-02-07 @ 22:59:06
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0