Andra behöver sova en natt för oss räcker det lätt med en kvart


Hinner aldrig mellanlanda. Tänker mig att jag får slockna på stranden på Barcelona istället. Klockan 07.00 tisdag lyfter vi, jag och Cicci och gör Spanien farligt. Just nu är jag så trött att jag inte orkar oroa mig för allt vi inte lyckats planera (allt). Haha. Det löser sig. Sena nätter, vackra stränder, arkitekturstad nummer ett, museer, backpackers, leva billigt. Ett äventyr. Hela den här sommaren är ett sjukt äventyr. Kan inte någon be för mina öron bara, så de fixar sig och trumhinnan inte sprängs på vägen dit?

Seglingen var så värd. Helt otroligt mysigt. Perfekt väder. Perfekt sällskap.

Och så Sommar igår kväll.

Sommaren 2010 - bästa sommaren någonsin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0