Det första jag gjorde när jag kommit hem...


... krama om min mamma.
... bära in väskorna till rummet (eller nåja utanför min dörr).
... tjoa hej till lillbrosan
... äta våfflor och snaca skit med mor min.
... toa
... använda aftersun (hehe).
... sovasovasovasova

och sen vaknade jag av att Cicci ringde. Gick upp och åt riktigt frukost (som i youghurt och musli) och tittade på hem till gården med mamma.
Jag gillar Sverige. Jag älskar att det blev molnigt dagen vi kom hem och jag tycker inte om att hela min resväska luktar resa och att jag verkligen behöver städa mitt rum. Men annars är det bra. Det finns mogna bär på baksidan och en pojke som jag ser fram emot att träffa. Gisses vad jag vart med om!
Bilder utlovas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0