I say a little pray for you



Tiden går fort på sommaren. För fort. Och ändå hinner man med så mycket. Aldrig trodde jag att den här sommaren skulle bli som den blivit när Cicci och jag satt där på Vapiano och skakade han på att åka utomlands och på festival tillsammans oavsett vad alla andra ville göra. Vi fick vår resa, jag fick min festivaldröm.
Det var inte meningen att sitta här och bli sentimental, men jag är kanske lite sån. Är kär i den här sommaren. Det är historiens bästa sommar och den är inte ens slut än.
Måste måste måste bli av med förkylningen till konfalägret men vill vill vill inte ligga hemma hela tiden. Det är en stor dag idag. Den 28:e.




Kommentarer
Postat av: Kes

tycker sommrarna blir typ bättre varje år, åren med för den delen, det kommer fler! Lev i nuet och njut!

2010-07-28 @ 17:50:03
URL: http://edsvikenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0