Jag har gjort en spellista



Absolut Gåshud - P&L 2010

Hemma från Peace and Love alltså. Kameran försvann sista natten så har inga bilder att posta (om ingen ängel råkat packa ner den hos sig) men oavsett så har jag tusentals fina minnen. Hittade spelschemat nu när jag packar om till segling och blev tvungen att kolla upp lite låtar och allt slutade i en lista. Kanske inte helt komplett men den innehåller alla 18 artister jag såg och de låtar jag föll mest för. Hihi. Kanske att jag ångrar mig när jag kommer hem nästa helg och kanske har sovit lite mer, men tills dess är det så här långt jag kom.
Nu däckar jag snart på tangentbordet. Farväl!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Underbar lista! <3

2010-07-05 @ 20:15:49
URL: http://suburbiandreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0