jag kommer aldrig någonsin ångra att jag åkte



ergonomisk tält sovsäck bar himmel cosmopolitan kupolen bag in box die mauer förortskommun nagelfilsblomma krunegård promenader lakritsrem trummis midsommarkrans kramar kärlekspar baugetter kylvatten hattifnatt mjukost nudlar fiskbullar rock onsdag exotico athena fantasia utopia venus cosmoz mark levengood rädda världen tygkasse internskämt konstig ukulele håkan hellström vin kent kent kent smålandsrulle solbrillor smultronställe oljesjö nudelpöl kundvagn mobilbatteri

minneskort minneslucka mannaminne
lindh young love fibes oh fibes bf trangia barfota stövlar toffel vodka mys
fryskaffe personalkaffe kaffesump
kaos liggunderlag smyga vattenhål vattenflaska flaskvatten alhgrens pommes vegetarisk

glass grus glad
tält hink bajamaja papper citat blixtlås ösregn skugga harmoni kärlek fred frihet främlingar gregafamilj underbara vänner dans dans dans trash tejp lime vattenmelon djupa samtal telefon ben and jerrykon jan björklund lila gröt havremjölk sång foto tåg lunka cykeltaxi staket blommor kärleksbebis kyss smocka orange dalahäst natur kexet pirr i magen rädd pizza barn bar överkropp närhet

sömn
.


Kommentarer
Postat av: Johan

Du är BÄST. Jag skulle publicera detta. Jag skulle köpa boken också.

2010-07-05 @ 00:42:35
Postat av: B

like

2010-07-05 @ 14:19:22
Postat av: Cissi

Johan, jag också! Frida vår festivallunk <3!!! Ahhh jag typ gråter av nostalgi!

2010-07-05 @ 21:20:11
URL: http://suburbiandreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0