Augustana till bröllopsvals?


Det här är lite sjukt. Har haft världens mest random msnkonversation och mår så bra. Hade egentligen tusen fina erbjudanden till ikväll men kom inte längre till duschen och sen till tvsoffan med Jenny och mamma där svt visade konserthusets kärlekskonsert till Victoria och Daniel. Och sen satte jag mig vid datorn. Hade glömt hur sjukt roligt msn kan vara ibland. Har nästan planerat ett helt bröllop. Blivit bjuden till irland... Allt helt förbjudet såklart. Men precis vad jag behövde.
Är det fel att stanna inne en fredagkväll om det får en att må såhär bra? Är det tragiskt?

Nej, jag tror inte det!

Och nu mera är Johan i Sverige!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0