feel the beat








Vet ni något fantastiskt? Jag vet.
Vet ni vad jag vet?
Det är sjukt kul att spela slagverk!

Idag samlades alla konfaledare (som råkade vara hemma) i kummelby för att lära oss spela på kongas, tamburiner, shakes (även ägg och äpplen) och cajones! Helt sjukt kul. Jag var som ett litet barn på julafton, av någon anledning, kom dit med noll förväntningar och kom hem med en ny hobby - typ. Har tyvärr ingen liten fyrkantig box hemma. Men cajon är mitt nya favorit instrument! Lätt nått ni borde prova. Åh, vad glad jag blev!

Och nu är jag trött. Det tar energi att gå upp tidigt efter att ha lagt sig sent och sen sitta och slå hela dagen. Haha. Men något kul händer ikväll också. Tre erbjudanden. Dålig på att välja. Eller jag vet vilket jag skulle välja om det skulle bli... Hm... Först och främst behöver jag duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0