RIGHT NOW




Är lite skeptiskt inställd till min mobil just nu. Den är ju lila men... ringsignalen har slutat låta. Eller alltså det är något puckat med högtalarna så de spelar bara musik när de känner för det. Idag hade jag tänkte börja fixa tillbaka mitt dygn lite, för det tycker jag är trevligt, men nej, det är svårt att väckas av en TYST väckarklocka.
Svarar jag inte när ni ringer beror det troligen på detta. Men jag gillar min mobil! Orkar inte att den ska hålla på och bli knäpp...

Nu sitter jag i alla fall här, vaken. Klockan är 11:58 och börjar närma mig en ny ångestfas i den här efter-studenten-tiden. Vad håller jag på med?? Varför ska jag lämna hela mitt liv??? Varför Gotland när jag kan åka vart jag vill i hela världen?? Tänk om det bara är massa freaks och gamla tanter som går där och jag kommer vantrivas och förruttna medan alla mina gamla vänner hittar roligare folk att umgås med och tillslut när jag kommer tillbaka vill ingen ta emot mig för blää..... Och sen allt jag vill göra innan. Det känns som om inget spelar så stor roll för jag ska ändå till Gotland. Så nu ska jag göra allt jag aldrig gjort? Kanske i alla fall.

Urk. Men idag ska jag i alla fall på studentmottagning hos min syssling Johan och träffa alla släktingar en gång till... Trevligt. Och igår följde Madde med mig till Panduro och nu ska jag bara beställa foton så kan jag börja scrapbooka!
Tid är det bästa som finns! Och så har jag ju en huligantuta i fall det skulle bli lite tyst.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag tror snarare att det är du som kommer hitta en massa artsy vänner och glömma bort oss... :'(

2010-06-08 @ 22:32:41
URL: http://suburbiandreams.webblogg.se/
Postat av: Y

det kommer nog att bli bra ska du se

2010-06-08 @ 22:47:29
Postat av: Jagcob

Cissi, påstår du att Frida inte redan har artsy vänner? Värsta dissen mot min och Filips utställning.. : (

2010-06-09 @ 00:40:04
Postat av: Cissi

HAHAHAHAHA Jacob den är inte artsy, den är bara retarded <3

2010-06-09 @ 08:30:30
URL: http://suburbiandreams.webblogg.se/
Postat av: Jagcob

grundtanken i imperfektionismen är att riva gränserna mellan det efterblivna och det konstnärliga!

2010-06-09 @ 09:28:36
Postat av: C

om det är tårkigt kan du ju bara komma hem igen!!

2010-06-09 @ 14:10:08
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: F

ni är sååå söta. och artsy nog. hahah.



och, jag har inte sett någon utställning!?! Håller ni saker bort från mig? här snackar vi diss!

2010-06-09 @ 18:18:10
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Frida, söta du, du måste nog känna lite såhär, annars är du inte mänsklig. Liksom, du ska lämna hela ditt liv och vet inte alls vad som väntar dig, klart du måste ha lite ångest. Men hallå! Du ska till en skrivarskola! Du ska skriiiiva i ett år! Du kommer bli grymmare än grymmast och du kommer ha det så mysigt som du aldrig tidigare haft det. Okej, egentligen vet inte jag heller vad som väntar dig, men just de sakerna är jag ändå säker på. Det kommer bli awesome, jag lovar! Det finns ju inget ställe jag bättre kan se mig dig på än på en skrivarskola. Så när du kommit över den obligatoriska ångestfasen kan du väl le lite över att du ska göra nåt så coolt som att åka till Gotland och bo på en folkhögskola? För ja, det är coolt! PUSS <3

2010-06-11 @ 12:17:04
URL: http://ehmehloh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0