MELODIFESTIVAL 2010

Igår spenderades kvällen hemma hos Cammo med henne, Cissi och Rebecka.
I Fridas värld är Melodifestivalen en helig tradition och tyckte helt klart att kvällens show levde upp till förväntningarna. Men schlagertabeller inspirerade av Jenny och hennes kompisars traditioner slog vi oss ner framför soffan. Humöret var på topp, en schlagertårta var bakad och startfältet bra.

Känner för att gifta mig med Salem.
Har Darins Your out of my life på hjärnan, sen igår kväll.
Tycker Anna var värdig vinnare men tror inte hon vinner ESC.
Tycker Peter borde fått mer poäng och undrar vilka som tokröstade Eric Saade till folkets andraplats?!
Max poäng till alla mellannummer!






Blir mer och mer tagg på att införskaffa en ny kamera. Visst skulle det leda till mer foton och därigenom fler okej foton. Haha. Piff och puff power och så. Jag blev gravid med foodbaby igår. De va roligt.
Frida

Kommentarer
Postat av: C

jag ÄLSKAR bilden när du är gravid. om du blir det på riktigt någongång ska ajg få fota dig!

2010-03-14 @ 19:36:18
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: F

hahah, det är ju det jag säger! Det finns inte en kvinna som inte blir gorgeous som gravid! True story!

2010-03-14 @ 21:13:45
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: Cissi

HAHAHAH så fuuula bilder (utom på Friiids såklart) xD När kommer videon undrar jag?!

2010-03-14 @ 22:07:44
URL: http://misguidedpapaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0