"And If I ever lose my eyes I won't have to cry no more"




Idag har jag faktiskt pluggat matte tillsammans med Cat Stevens. Det var till och med trevligt. Han och jag sjöng duetter samtidigt så nu finns det en risk att resten av famlijen är lite avis på mig och tycker jag gör bäst i att låta Cat sjunga för sig själv. Det är så det brukar vara. Men vad vet jag?

Vi skrålade oss igenom både Wild World, Can't keep it in, Morning has broken, Oh very young one och alla andra som fanns med på mammas gamla LP. Och jag vill inte gå och lägga mig fast jag borde.

Sjukt intrssant att han konverterat till Islam och bytt namn till Yusuf.

Kommentarer
Postat av: Y

lite kul att han är svensk-grekcypriot och släkt med Sissela Kyle.

2010-05-17 @ 09:47:46
Postat av: C

åhåå

2010-05-17 @ 23:43:46
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0