No matter what we're through I'm gonna run to you











Nyss hemkommen från Fibes oh fibes på grönan
och det är helt sjukt vad bra det var!!! Åh, vad jag är nöjd och åh vad jag kommer gå omkring och sjunga på de här låtarna och ååh vad jag längtar till peace and love när jag kan få se dem igen! Oj, vad deras musik växte live. Och vilket scenspråk sen. Sångaren dansar på gränsen till vad som funkar - men ojjj vad det funkade! (jag är trött när jag skriver det här)
Bra sällskap hade man också, Carro var med. Dansade även in i syrran och Lollo. Men vi saknade Becka...
Aja, gröna kortt är inhandlat och jag känner att näst efter PL och Barcelona kan det vara sommarens bästa investering. God natt!!


Kommentarer
Postat av: BULLSHIT

Ångrar litegrann att jag inte var där, konserter är ju vad man lever för these days :)

Zooooooooooooooom in: romu.blogg.se and check out the awesome summer feeling.

xoxo

Gossip Girl

2010-05-26 @ 09:06:53
Postat av: Rebecka

åh <3333 det blev roligare än jag trodde igår men åh vad jag hade velat va på två ställen samtidigt. De spelar på Mosebacke i juli - SKA VI GÅ? :D (bara inte det också krockar med ngt, det kanske inte är meningen att jag ska se fibes live :P)

2010-05-26 @ 16:20:00
URL: http://heroesonthemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0