jag tror när vi går genom tiden, att allt det bästa inte hänt än




Jag vet att Rebecka tycker jag skriver så mycket om Håkan Hellström på den här bloggen att det är konstigt att jag inte blir sponsrad, så därför är det väl onödigt att säga att han och jag sitter här och chillar på mitt rum. Kan istället berätta att jag har det fint här. Att mina lärare lagt ner hela sin själ i att skrämma livet ur oss i ett övergivet gammalt hus endast upplyst av små stearinljus om ens det, iklädda skräckkläder... Att vi stekt pannkakor som fredagsmiddag... Att jag spelat klarinett flera gånger senaste dagarna... Att det fortfarande inte är tillräckligt städat här inne... Att skrivövningarna varit hur rolia som helst denna vecka... Att världens sötaste Hanna och Ted precis somnade när vi kollade på Darma and Greg och att jag lyckades smyga därifrån, hämta kameran, smyga tillbaka, fota och sen smyga därifrån igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ligger illa till nu frida!

2010-11-06 @ 13:07:08
Postat av: Anonym

Du ska få så mö spöööe

2010-11-06 @ 13:09:50
Postat av: Rebecka

<3

2010-11-08 @ 22:17:41
URL: http://heroesonthemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0