Precis hemkommen från uppläsningen




"jag är hemma från jobbet idag"



"jag vet man jag låtsas inte om det"



"det finns ju alltid något att läsa mellan raderna"

Snön har även fallit på ön nu och verkligen över en natt har hela min värld kommit i julstämning (fast jag vet inte om jag hänger med riktigt). Men det innebär inte bara myskänsla utan också snorhala vägar, de fem milen som ligger mellan fårösund och hedbergs café kördes i 50 km i timmen, men jag som passagerare tyckte i alla fall det var värt att riskera livet lite för åh så kul det var tillslut.
Det kom folk. Är stolt över alla så jag spricker. Han som äger stället frågade om han fick en kopia på min text som handlade om caféet och den ska nu sitta inramad där någonstans. Kan man få bättre betyg? Känns ganska stort faktiskt. Det kommer sluta med att jag blir stammis där bara för mitt stora egos skull. Gå dit och fota typ.

Nu ska jag äta upp maten i kylskåpet, packa väskan och läsa filmmanustexter. Och fortsätta känna mig stolt. Tom Waits gör mig sällskap.



Kommentarer
Postat av: Y

Vad roligt! Klart att du skall känna dig stolt.

2010-11-26 @ 09:18:07
Postat av: F

tack kära du :)

2010-11-27 @ 18:02:54
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0