en liten glimt av nätverksuppkoppling




Bra dagar rullar på. Rullar på med skrivövningar, romanseminarium, pingis, basket, pastaröror och texter. Igår såg jag klart Sex and the City och insåg att jag sett sista avsnittet förut, men ändå liksom. Nu har jag sett allt och jag älskar det! Frågan är bara vilken som blir nästa serie? Finns det någon som kan ta över? Jag är seriöst tveksam, men det står mellan True blood, Mad Med eller How I Met your mother. Alla ligger och väntar på datorn och frågan är bara vilken ska man välja?
Kan ju se alla någongång liksom, jag har ju faktiskt hela livet på mig, men vilken ska kopplas ihop med fårösund?



Kommentarer
Postat av: Y

Du får väl hitta på en egen dokusåpa =)

2010-11-17 @ 20:00:00
Postat av: V

True blood är beeest! :D

2010-11-18 @ 17:45:49
URL: http://wickis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0