Det regnar här i Stockholm idag


Och på Gotland visas en stor sol, i alla fall på vädret. Sitter i köket efter lite panikdramatik. Insåg att vattenflaskan vält över datorväskan och på nått mystiskt sätt öppnat sig. Så nu ligger allt vad laptop, laddare, kameraladdare, plånbok och ja allt det där uppraddat på bordet tillsammans med hushållspapper och hårtorken. Och datorn verkar ha överlevt i alla fall (puuuhh!!!!).
Känns konstigt att vara hemma. På ett sätt känner jag mig så hemma och samtidigt så känns det så annorlunda. Och på ett sätt, kom igen, jag har bara varit borta drygt en månad, men ändå! Favoritgrejerna finns inte kvar är längre. Inte ens duntäcket...
Nu skulle jag ju skriva egentligen. Men jag börjar bli hungrig. Klockan är snaaaaart kvart i tolv. Får man äta lunch då? Det finns så mycket att göra. Är helt sjukt shoppingsugen haha. Och plocka ihop grejer jag vill ha med tillbaka.... Åho. Vi får se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Y

men ett sånt kaos i köket medan jag målade i källaren...

2010-10-07 @ 12:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0