they call me the wild rose






Idag är en sån där lång dag som liksom segar fram utan att man riktigt får tag i den. Har svårt att slappna av och bara njuta. Rastlös kanske det kallas. Men har både skypeat, bokat färjan hem, sett teds lakan ta över badrummet, myst på linus golv och lyssnat på torsten flink och siv malmqvists översättning av Where The Wild Roses Grow och sen haft den fast i huvudet, gått på promenad och i alla fall småstädat lite och och och kommer ingen vart ändåååå.
Ikväll blir de visby och irländsk band och pub. Jajaja! Tänker på Limerickkvällen och blir glad (om det känns som att jag bara ordbajsar är det för att det är just det jag gör).


Kommentarer
Postat av: Cammo

åh, jag har också en sån dag idag!!!

2010-10-16 @ 18:00:52
Postat av: Anonym

Tjoho Frida när anländer färjan?

2010-10-16 @ 18:47:15
Postat av: hw

hej

Du inspirerade mig att googla fram låten,

och jag fastnade på YouTube och Torsten Flink



Dansa i neon, med Ola Salo, var inte så illa den heller,...

2010-10-16 @ 18:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0