We're all laughing with God






















Att vara hemma och hamna på läger var fint. Ingen uppoffring. Bara fint. Åh vad jag trivs med de här människorna. Jag har iof lyckats med att inte fota en enda bild av Cissi, det är lite sorgligt men säger en hel del om skillnaden mellan att vara ledare och deltagare på sånna här helger... Vet inte om det går att sammanfatta. Det var bara... lekar, pyssel, skratt, prat, kramar, sång, solnedgång, gitarr, armband, tankar, hoppa hage, elfred, tazan och jane, mat, fika, mat, fika, mat, fika, och så där i den andan. Egentligen räcker det med att ni kollar på bilderna för jag tror de säger mer än ord just nu.
Vi ses på höstlovet. :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi träffades ju asså seriöst typ tre ggr under hela lägret... :( Kom tillbaka nu!!!!!!!!!!!! <3

2010-10-14 @ 19:26:57
URL: http://suburbiandreams.webblogg.se/
Postat av: F

förstår fortfarande inte logiken med att sprida ut ledarna och så satt en i vår buss och resten i er.. :P

men jag kommer ju tillbaka som sagt;)

2010-10-14 @ 23:36:35
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0