ett år

I lördags var det ett år sen jag gjorde vad varje kvinna bör göra en gång i livet- jag tog körkort och klippte av mig håret.
Detta fick mig att tänka tillbaka lite. Ett år.
NT
COP15- klimatkonferensen
Hej Guldbagge
För vad kan man inte göra på läger
London
Att äta en kladdkaka... Filmen finns på FB
och alla studentskivor
ananashysterin
Studenten som innebar byte av mentor grupp tre veckor innan samt en väldigt kort klänning
multisportläger. Som inleds av sönder sutten säng...
Peace and Love (det trodde vi aldrig när Frida och Cammo var på vildmarksmässan)
Gotland. Älskade tält. Älskade tordyvlar
och Göteborg fick visa vad den gick för. En inte alltför hemsk stad. Även om den förblir Sveriges baksida ett bra tag till



(Tjejen på bilden ville så gärna vara med att hon bröt lite gränser för äran... Man blir inte av med en gnu när man en gång skaffat en. Hehehehehe... )


Kommentarer
Postat av: M

It was good, wasn't it? ;)

2010-09-29 @ 09:07:53
Postat av: Y

Vad fort ett år går trots allt

2010-09-29 @ 18:43:01
Postat av: Victor

hahah, frida då :D

2010-09-29 @ 19:59:11
Postat av: c

haha. BRA! den var med i min mapp, undra varför den inte kom med. Tur att jag har dig <3 (och de där bilderna är bäst i världen)

2010-09-29 @ 20:49:05
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: F

hihihih. jag tror jag bokat hemresan nu ;)

2010-09-29 @ 23:51:34
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: F

och jag gillade inlägget för övrigt :P

2010-09-29 @ 23:52:10
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Tordyvlarna, Sebbe och den snygga killen på kortet kommer alltid vara det bästa på Gotland <3

2010-10-01 @ 12:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0