För trött för att sova





Sitter brevid sängen, invirad i filt och i diskhon ligger en massa disk. Det enda jag gjort sen jag kom in på rummet mitt (hemma?) är att klicka runt på musik på spotify. Just nu spelas Dean Martin - det ni. Imorgon är det lektion igen och för första gången på riktigt länge känner jag bara pepp för allt vad skola är. Och då tror jag man hamnat rätt.
Videon här uppe är annars dagens soundtrack, eller jag vet inte, hela veckan kanske, inte för att jag analyserar texten till allt som hänt. Mer att den är vacker och att det är låten jag brukar lyssna på innan jag somnar här på Gotland. Karm på er.


Kommentarer
Postat av: Y

Fin låt! Lycka till med dagen.

2010-09-06 @ 07:35:14
Postat av: Kes

Vad gör du om du inte har lektioner undrar jag?

2010-09-06 @ 19:53:14
URL: http://edsvikenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0