Nu har jag också cyklat på Fårö

















Jag har fått nya vänner. Det slog mig precis. Kanske en konstig sak att komma fram till såhär halv tolv en fredagkväll, men det känns väldigt fint (sen att de kan gå in och läsa här tillsammans med hela världen gör mig lite nervös, jaja bildbombning kallas det väll?).
Alla tusen bilder är från cykelkvällen på Fårö och dagens utflykt till samma sälle, fast med hela skrivargruppen. Sjukt mysigt! Mysigt är det enda ord jag behöver här. Mysigt, fika, jojo, regn, "det känns som vi varit här längre," ja det är nog dem. Och förutom det så brukar vi skratta så vi får kramp.

Och så har jag har besökt Ingmar Bergmans grav också! Det du Cammo!


Kommentarer
Postat av: Kes

åååååh, vad det låter och SER mysigt ut!!! Tack för uppdateringe, nu kan storasyster slappna av! ;) Ser ut att vara ett riktigt trevligt gäng det där! Shit vad ni kommer ha kul, är så avundsjuk! ;D Ha det grymt bra little sis! Love you!

2010-09-04 @ 00:02:48
URL: http://edsvikenf.blogg.se/
Postat av: C

åhh, de ser så snälla och söta ut!! och bergman, åhh. liiite avundsjuk! <3

2010-09-04 @ 10:40:29
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Friiiiiiida, det ser underbart ut. <3

2010-09-04 @ 21:02:55
URL: http://heroesonthemoon.blogg.se/
Postat av: Y

Det där såg trevligt ut

2010-09-05 @ 18:28:37
Postat av: Victor

OCh jag ska snart komma dit! ;D

2010-09-05 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0