Terminsstart 2011


Stanna upp, blunda, ta ett djupt andetag, öppna ögonen igen. Undefär så fort försvann hela veckan och tillbaka är jag, hemma i Sverige igen - lite brunare, lite piggare, lite gladare. Så pass pigg att jag börjat ta tag i allt de där jag skjutit upp och skjutit upp och vääntat med, en hel sommar (andas tre andetag och du vet hur fort hela sommaren bara försvann).
Kalendern är framme och alla viktiga sidor uppe - facebook, gröna lunds konsertsida, södertörns högskola, hotmail, gmail, och qmail. NU ska hösten planeras! (glöm inte andrum, fritid, skrivtid, pusstid, skrattid, prattid, sovtid).
Vad tar jag mig för egentligen? Det tog mig SJU år i grundskolan MINST innan jag klarade av NÅGORLUNDA att stå framför en klass eller bara räcka upp handen och nu ska jag PLUGGA retorik, det enda jag verkligen inte tyckte om som liten. Världen är konstig för jag ser verkligen fram emot kursen nu. Kan väl vara för att det bor lite jävlar anamma i själen på mig - men jag pluggar ju för min skull, inte för någon annans.

Greklandsbilder utlovas!


Kommentarer
Postat av: inbiten bloggare

Jag har hört nåt om en videoblogg?!



JAG KAN KNAPPT BÄRJA MIG! KAN DEN INTE KOMMA UPP NUUUUUU?!

2011-08-21 @ 19:42:56
Postat av: Y

lycka till

2011-08-22 @ 10:49:09
Postat av: Ralf

Det här är ju kanonbra! Det är ju just de anledningarna du rabblar upp som gör det solklart att du ska läsa retorik! Jag gillar ditt jävlar anamma. Nästan lika mycket som jag gillar dig :)

2011-08-25 @ 21:32:27
URL: http://ozzilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0