for not all tears are an evil


Sitter och sjunger med för full hals i "Into the West" den där fina fina låten från Sagan om Konungens Återkomst (och nu avbröts det av spotifyreklamen -.-). Har precis tittat klart på sista delen av den sista filmen och gråtit tårarna ur mig. Men som Gandalf säger i ett farväl "I will not say do not weep, for not all tears are an evil." Och det kan kanske sammanfatta ett lite tidigare ävertyr idag. Nu har Victor åkt hem till Stockholm igen och mitt rum ekar tomt. Till och med min blomma är helt vissen - men det finns knoppar på den också, jag har sett dem!

Matilda fyller år idag också. Så vi har ätit mumsig chokladtårta för firandet av bästa tjejen. Måste nästan gratta henne här med. Grattis! Grattis! Grattis!


(varning; om du nu blev inspirerad och tänkte lyssna på Sagan om Ringen-musiken ha koll på vilka låtar som är i kö för helt plötsligt kommer någon av de läskiga låtarna och kan skrämma skiten ur en utan att man fattar varför - kan vara självupplevt).



Kommentarer
Postat av: M

Tacktacktacktack! Going :)

2011-02-16 @ 16:13:47
URL: http://ozzilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0