Ännu en arbetsvecka att kryssa för i kalendern - för den som hållar på med sånt.



Sitter och lyssnar på [ingenting]s Dina Händer Är Fulla Av Blommor och har precis skrivit något som nog kan läsas upp på måndages uppläsning i Hemse. För vi ska dit, har fått i specieluppdrag att skriva texter till en dokumentärfilm av Per Rosén. På knä heter den, men är nog inte så känd.
För drygt en timme sen sanerade Sara och jag spisen i gemensamma köket med hjälp av en muterad blandning av alla rengöringsmedel vi fick tag i samt varsin kniv. Det visade sig att den trots allt var vit ändå, spisen alltså. Och Kristofers envisa skrubbande av plåtar gav väl också resultat - efter ett tag.
Det regnade förut idag. Har saknat smattret av regndroppar, men det betyder inte att snön hunnit smälta bort för det. Är otroligt sugen att bara krypa ner och kolla på sagan om ringen, men dvd där uppe lever sitt eget liv och det gäller att man är på samma sida som den om det ska lyckas...
Igår var jag och Matilda och lekte, heum, simmade i smhallen och jag har träningsvärk i armarna. Men det är nice, då känner man att man lever. Eller va. Nu blir det nog mat av något slag. Jag är hungrig. So long!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag och hw har sett The King's Speech idag, så bra ! Se den om du kan.

2011-02-05 @ 19:22:00
Postat av: Y

ja det var jag alltså =)

2011-02-05 @ 19:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0