veckans babes...










Oskar Linnros. Salem al Fakir. Håkan Hellström. Gustraf Norén.
Istället för att städa klart, klä på mig och skriva klart cv:t så har jag visst googlat lite på bilder. Och ja, ibland är det fint att ha något att titta på. Vill så gärna tycka om mando diaos nysläpta unplugged-skiva, men jag vet inte. Det klickar inte alls så som det brukade göra. Känns sorgligt. En bitter tröst att de fortfarande är lika snyggggga. Snygg är också Salem al fakirs och efter hans medverkande i Dom Kallar oss Artister i måndags är han tillbaka i min spotifylista igen. Och jag och Stina har fått erkänna att även Oskar Linnros har det lilla extra, speciellt i recycle-reklamen han medverkade i förra året. Ouutch!
Och Håkan passar in överallt, jämt. Precis som han är. Skönt med en blid utan en äklig cigg också. Det var allt. Hej nytvättade kläder!


Kommentarer
Postat av: hw

hur vore det med lite skype på när man bevisligen ändå sitter vid datorn ?

/HW

2011-02-06 @ 20:13:26
Postat av: Kes

NIIIIIIIICE!!! DIGGERT!

2011-02-07 @ 23:34:34
URL: http://edsvikenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0