JAG KAN. JAG VILL. JAG SKA.




hittar ingen ro att sätta mig ner och ta ordentliga tag i textsamtal och textuppgift eller något annat. Tvättar i och för sig, men skulle snarare behöva springa ett varv runt fårösund - problemet då är ju att jag skulle bli så trött att jag somnade när jag kom hem. Rent stastistiskt sett är det praktiskt taget ett mirakel att jag inte somnat redan. Det har hänt alla andra eftermiddagar den här veckan.
Men, om man jämför med att sitta som en pucko i morgon mot att faktiskt bara ta lite tag i mig själv, väljer jag nog det sistnämda, helst innan sverige-polen-matchen börjar. Ja, teorin funkar i huvudet i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Y

Good thinking , och Polenmatchen gick ju vägen.

2011-01-20 @ 22:25:38
Postat av: F

JAAA!! :D

2011-01-21 @ 14:51:40
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0