saken är biff!














som sagt, känner mig som en vegeterian på en helt ny nivå efter denna pers. Men bara man listat ut hur matberedaren fungerade så var det ju inte så svårt.

2 burkar kikärtor
ett ägg
persilja efter behag
vitlöksklyftor efter behag (typ två)
salt
peppar

mixa!
stek!
ät!

nu är bara frågan om det finns något smaskigt sätt att äta dem på som inte är hamburgarform? Funkar nog iof med det mesta, ska bara orka laga det också. Sur på pungeballen som bara har en sorts ätror bara. Hehehehehe.


Kommentarer
Postat av: hw

Har Bungehallen fått konkurrens?

/HW

2011-01-16 @ 16:32:31
Postat av: Victor

Varför inte bara en vanlig grönsallad med en god dressing? Eller matvete eller liknande? :)

2011-01-16 @ 16:50:34
Postat av: Kes

det där ser supergott ut! Det får du bjuda mig på någon gång!

2011-01-16 @ 17:14:47
URL: http://edsvikenf.blogg.se/
Postat av: F

haha, pappa rååå.



ved är matvete egenligen? :)



kom till gotland, det finns massa i kylen ;)

eller så blir de kanske nästa gång jag är hemma, vem vet? ^^

2011-01-16 @ 23:51:03
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: Louise

Sitter här och skrattar, sådär lite fånigt, för mig själv. Insåg dock till min förskräckelse att jag inte har några kikärter hemma! Känner redan nu hur golvet vibrerar. Jordens undergång är nära!

AAh! :O

2011-01-17 @ 16:05:00
URL: http://llouisecarllson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0