Tomtebloss



slumdog-millionare - tepojken och vem vill bli millionär



bert - världens bästa



invictus - morgan freeman spelar Nelson Mandela



Emma - Jane Austens roman i serieformat, säger bara svtplay nuuu!!



Sex and the City - bara för att



Patrik 1,5 - må bra film nummer ett





Tror det här lovet varit ett riktigt filmlov. Inte nog med att juletider är lite filmtider så har jag lyckats vara sjuk också och när man sitter inne hela dagen hinner man med en hel del filmer. Har hunnit se både Slumdog Milionare, titta klart på Bert-serien, Invictus, Fyra bröllop och en begravning, The Boat that Rocked, en del av BBCs Emma, Sex and the city hemma hos Sofia och igår Patrik 1,5.
Och jag vet inte varför jag rabblar upp det här. Kom bara att tänka på hur grymt mycket bra film det finns. Och för att lägga en till film till listan var pappa och jag till Kista idag för att se Cornalis-filmen. Hemma nu och helt klart nöjd. Det var inte världens bästa film, men den var ändå bra. Bra musik - såklart och en hel del glimar in i en av tidernas trubadurr och bohemernas bohem - som pappa sa - liv.
Äsch måste sluta nu - morden i midsomer på tv...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0