så går hela veckan alla dagar och år, jag går med min (lie och jag plöjer och sår)
























Det är så här den ser ut; vardagen.
Både tvättar och ritar. Spelar spindelharpan och dricker varm choklad (dålig kombination till handboll bara). Bungehallen är fortarande julpyntat, men vi går dit ändå. Lilla blomaffären ska stänga igen och jag har köpt kruka för halva priset (men tyvärr ingen blomma än). Så hänger vi på vinden och saknar de kära filmarna, kanske allra mest Antons försök att få en att hämta en håkan-skiva (du du du du!)... Jag glömmer av att diska, skypear med Victor istället och fortsätter den eviga kampen mot mina inneboende bugs. Pratar kväll efter kväll om hur vi ska göra med julgranen på vinden som inte är lika magisk längre och läser texter i sängen utan att somna.
Ja, det är så den ser ut; min vardag.



Kommentarer
Postat av: Y

Fin kruka, granen kan innehålla bugs...

2011-01-30 @ 16:01:20
Postat av: F

taack :) det är en plastgran så långt från mitt rum som det går, så tror det finns nog en annan anledning också...

2011-01-30 @ 19:22:37
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Åh <3

2011-01-30 @ 22:58:07
URL: http://suburbiandreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0