ni vet vad jag vill säga


hejdå hej då hej tack tack åh hej snyft nej åh men åh tack tack för i år hej tack vi ses väl hejdå snörvel snyft fniss snyft skratt åååååh jag kommer sakna dig hejdå hejdå hejdå farväl far väl välkommen tillbaka tack usch vänta har nån en servett skratta till tillsammans gruppkram kram kram kram på kram på kram på kram på puss någon puss bilar som rullar iväg nyckel sommarlov hejdå åh tack















Det här året har varit det bästa någonsin och det hugger som en kniv i hjärtat att det är över (men vi ses ju ja jaa!). Saknar er som sten. Det är inte alla som kan frambringa så hysteriska leenden från min sida, även om ni fått vänja er vid det. Och nu sitter jag här och nästan gråter (igen). Miljoners miljoner kramar på er.


Kommentarer
Postat av: stini

när man väl öppnat gråtkanalerna då vill tårarna aldrig sluta rinna. frida(y) min frida. <3

2011-06-02 @ 13:09:35
URL: http://pancakeheart.blogg.se/
Postat av: Ralf

Vet egentligen vad jag ska skriva, mer än ... ååh <3

2011-06-14 @ 14:16:09
URL: http://ozzilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0