dålig diciplin


ritar i marginalen, skriver annat intressant, glor på youtube, läser bloggar, loggar in på fejan, skriver ett ord på talet - stryker resten, ritar lite till, bläddrar i kalendern, fixar maxgrejer, loggar in på fb igen, lyssnar på musik, läser mail, kollar vad jag skrivit på det där talet, rycker på axlarna, äter något, bloggar (hehum), inser att jag lär få sitta uppe hela natten...


anledningar till att jag inte ska plugga i vår:

kan aldrig koncentrera mig.
ens på ett ämne jag faktiskt tycker är otroligt intressant.

så:

vad ska jag göra?!

Kanske kolla på lite bilder från halloween istället:




(gahaha, brsmink har väl sina utsmetade nackdelar)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0