här är han!!






För massa helger sen när jag skulle till jobbet såg jag världens längsta mask. Och nu kanske ni tänker, amen hallå, Frida en mask, usch! Men hallåå, kom igen!! - känner jag för att svara tillbaka, för den här masken var hur lång som helst, den har liksom krypit ihop på bilden till och med för den gillade inte min mobilkamera (tog lite närbilder också, haha). Och jag menar, hur coolt är det inte att något som är så smalt kan bli så långt?
Cammo har redan fått höra om den här gobiten, men till er andra liksom. Vi kan kalla honom lördagsmirakel (på en torsdag!!).

Nu ska jag återgå till pysslandet och scrapandet. Hugs.

Kommentarer
Postat av: C

haha! Han är verkligen jättelång!

2011-10-22 @ 10:54:46
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: Jenny

HAHA, jag hittade också en och tänkte samma sak häromdagen, tänkte även tanken att lägga upp en bild på bloggen.... vi är störda! :P

2011-10-22 @ 23:22:01
Postat av: F

HAHAHA, tänk om det är samma!!! han kanske tagit sig ända till dig på en månad, är man så lång går det fort!! :O

2011-10-25 @ 02:01:48
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0